پرش لینک ها

خدمات سئو و بهینه سازی موتورهای جست و جوگر

احتمالا شما که برای دریافت خدمات سئو به ایت صفحه سر زدید از تعاریف اولیه سئو چیست  و یا سئو که بود و چه کرد عبور کردید! اگر هم عبور نکردید و اتاق رو اشتباه اومدید اصلا نگران نباشید لطفا روی عبارت زیر کلیک کنید تا به محل درست راهنمایی بشید.

سئو که بود و چه کرد؟

خب حالا که می دونید مفهوم سئو چی هست بریم سراغ اینکه بدونیم اصلا شما به سئو نیاز دارید؟ سئو چطور میتونه کمکتون کنه؟

اجازه بدید کمی ساده، روان و خودمونی این بحث رو پیش ببریم!

حتما تا به حال بارها برای خرید به بازار مراجعه کردید. معمولا اگر مغازه های ابتدایی محصول مورد نظر شمارو موجود داشتند خریدتون رو انجام میدید و برمیگردید خونه.

شایدم قبل از اینکه برگردید یه بستنی بر بدن می زنید بعد راهی میشید بالاخره باید سوخت تامین شه !

خب می گفتم دنیای دیجیتال هم دقیقا مثل دنیای واقعی میمونه. مثلا وقتی میخواید هدفون بخرید و سرچ می کنید معمولا نتایج اولیه رو بررسی می کنید و به احتمال بالای 50 درصد خریدتون انجام میشه.

واقعا فکر میکنید چند درصد از مشتریان وقت و حوصله دارن که صفحات بیشتری رو بگردن؟ من که میگم خیلی خیلی کم..

اگر شما نیاز به دیده شدن و جذب مخاطب بیشتری دارید راه حل شما پیش تیم ماست…

یکی از نگرانی های اکثر مشتری ها اعتماد به افراد یا شرکت هایی هست که خدمات سئو ارائه میدن.

برایاینکه یک اطمینان نسبی حاصل کنیدشما اول از همه باید بررسی کنید شرکتی که ادعا تخصص در سئو رو میکنه جایگاه خودش توی موتورهای جست و جو گر کجاست؟ اگر ترافیک نسبتا خوبی از سمت موتورهای جستجو داشت، میریم مرحله بعد شما باید مبعضی نمونه کارهای سئو اون شرکت رو بررسی کنید تا متوجه بشید آیا همون دقت و زمانی رو که برای خودش صرف کرده رو برای مشتری هاشون هم صرف می کنه؟

اگر در هر 2 مرحله از شما نمره قبولی رو دریافت کردن حداقل مطمئن میشید که شرکت توانایی انجام چیزی که ادعا می کنه رو داره.

یکی از نکات مهمی که مشتریان باید به اون دقت کنند این هست که ارزیابی وب سایت شما کاملا بر عهده موتورهای جست و جوگر هست و اون ها جایگاه شما رو مشخص می کنند بنابراین اگر شخص و یا شرکتی تضمین جایگاهی خاص به شما داد مطمئن باشید یک جای کار می لنگه!!

اگر بخوام به طور کلی بگم برای حضور و رقابت در بازار و معرفی کار و کسبتون به مخاطب های هدف، چه بخوایم چه نخوایم باید سزاغ بازاریابی بریم. حالا این بازاریابی می تونه سنتی به صورت پخشش کردن تراکت و گرفتن بیلبوردها با هزینه های سر به فلک کشیده باشه یا به صورت دیجیتال و آنلاین که امروزه تبدیل به  یک لزوم شده. سئو بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال هست و کمک می‌کند سایت شما بیش از هر وقت دیگه ای دیده بشه  با هزینه‌ای خیلیییی کمتر از بازاریابی سنتی، مخاطب  های شمارو به سمت وبسایتتون بکشونه.

سئو به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی، مزایای بسیاری دارد که به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم: 1- سئو سایت به‌صورت هدفمند عمل می‌کند و تنها به سراغ مخاطب هدف می‌رود. 2- سئو ماندگار است و مانند یک پیام تبلیغاتی نیست که پس از پخش، دیگر قابل مشاهده نباشد. 3- سئو به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی هزینه کمتری دارد. 4- نتیجه بخشی سئو بیش از روش‌های سنتی است.

خب سوال بعدی که پیش میاد! آتی دیزاین چه کمکی بهتون می کنه؟

تیم سئو آتی دیزاین  ویترین کار و کسب شما رو درست مقابل چشم مخاطب هدف شما قرار میده . آتی دیزاین صدای برند شمارو به گوش مخاطب درست میرسونه!

ما برنامه خیلی مهم و اختصاصی برای شما تدارک دیدیم که قبل از شروع مهمونی اصلی (بهینه سازی و سئو) شمارو سورپرایز میکنه!

این برنامه شامل چیه؟

بچه های آتی دیزاین کار و کسب شمارو به دقت آنالیز می کنند و نقاط قوت و قابل اتکا رو ریز به ریز درمیارن. بعد از اون نوبت به آنالیز رقبای شما میرسه. در نهایت یک برنامه مدون از آنچه قرار هست انجام بشه به شما ارائه می کنیم.

چیزی که خیلی باید بهش توجه کنید اینه که بهینه سازی موتورهای جست و جو گر و بالا اومدن توی سرچ گوگا اصلا و به هیچ وجه یک اتفاق یک شبه و حتی یک هفته ای نیست ونیاز به زمان و کار مداوم بر اساس برنامه مشخص داره.

پس هرکس به شما میگه یه هفته ای رنک اوا گوگای غمت نباشه سریعا و با سرعت برق و باد محل رو ترک کنید … نمیگم نمیشه… میشه ولی با همون سرعت هم گوگل یقه سایتتونو میگره و …. بله…

فکر می کنم تا حالا متوجه شدید که چرا آتی دیزاین هم خدمات خوبی ارائه میده و هم به شدت همراه و قابل اعتماده. چون ما لحظه ای در مسیر پیشرفت و کار و کسبتون شمارو تنها نمیذاریم.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.